vrijdag 26 november 2010

Winterwandeling

Gister ging ik met een vriendin wandelen. Lekker fris, beetje nevel, beetje miezerregen. Ronduit heerlijk INSPIREREND.

 3 ATC's zijn het geworden.

 Eerst met glimmermist, wasco en distress inkt achtergronden gemaakt.
Met stazoninkt gestempeld en met dikke bleek de inkt in de bomen weer weggehaald.

 Ik vond de kaart te groot dus heb ik er 3 ATC's van gesneden .
Hier heb ik op verder gewerkt met witte stazoninkt.

 Op een ATC op de boompjes Glossy Accents aangebracht.

 Mooi aangeharkt bospad.
Dit was zo mooi.
Winter
is
in
aantocht!

10 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een geweldige inspiratie heb je opgedaan tijdens je winterwandeling, met een GEWELDIG MOOI resultaat in je serie ATC's. Ze zijn echt prachtig! Erg leuk om te zien hoe je hebt besloten het grote stuk tot ATC's te snijden.
Groetjes van Yvon

Cynthia Schelzig zei

Love the winter pieces....inspiring work and fotos too.

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Wat kan jij toch mooie kaarten maken Miek!
Groejtes van TT

Jeany zei

helemaal prachtig mooi!! Moet ik toch ook eens proberen met dikke bleek, ik zie het vaker ergens voorbij komen, fijn weekend, gr. van Janine

Anoniem zei

Ooooh om in te lijsten... Ze zijn echt heel mooi geworden :D

Anneke zei

Supermooie ATC reeks, je winterwandeling prachtig vertaald!

Marian zei

Zoooooo mooi!

Geen zin om workshops te geven Miek?

Anoniem zei

WAt mooi, zo'n serie! Echt prachtig! Ja, de winter is in aantocht. Koud vandaag, brrr... ik zag op het journaal zelfs al sneeuw in het noorden. Geniet van je weekend!

La Maison zei

Wat knap gedaan en erg mooi. Zoals jij het beschrijft lijkt het een eitje, maar ik vrees dat het erg moeilijk is ;)

Groeten
Hermine

Jolette zei

Erg mooi!
Zo te zien was het een fijne wandeling.
Fijn weekend.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...