zaterdag 27 november 2010

Easy growing.

Soms wil je wel eens een snel klaar kaartje.
Of soms is iets zo eenvoudig dat het daardoor weer heel mooi wordt.
Soms gebruik je materiaal dat eigenlijk een andere bestemming heeft.
Ineens vond ik gister in mijn chaordistische organisatie een idee uit 2001van mijn allergrootste voorbeeld Eefke
Mijn spullen bij elkaar gezocht en deze ATC's zijn eruit gekomen.
Hieronder zal ik laten zie hoe gemakkelijk en leuk dit is.
Natuurlijk heb je allerlei mooie achtergronden klaar liggen om het op te plakken .
Ik had net verschillende achtergronden met alcohol inkt gemaakt.


Je hebt nodig een rol anti slip mat.
Ik geloof dat we nog nooit zo goedkoop te werk gingen:)

Knip hieruit de vorm die je nodig hebt.
In mijn geval kerstboompjes.

Alcoholinkt is in dit geval een mooie combinatie met mijn achtergronden .
Bedek je slipmat met de inkt.

Ook leuk zo.

Mooie bomen hé?

Met Glossy Accents op de achtergronden plakken en afwerken met wat je zelf leuk vindt!

Ik heb met de witte gelpen accenten aangebracht en een tekst erbij geschreven.
Omdat de achtergrond vrij druk is dit heel simpel gehouden.

Dit waren mijn kaartjes uit 2001.
Je kunt er natuurlijk allerlei vormen uit knippen of met een goudpen bewerken.
Tijdens mijn zoektocht naar de slipmat kwam ik natuurlijk weer andere leuke dingen tegen .
Iets voor de volgende post.

13 opmerkingen:

Jeany zei

een geweldig idee, en ook nog eens prachtig..... beidewei, mijn post kwam vandaag aan!!! Mieke heel hartelijk bedankt, ik vind de kaart echt geweldig!! groetjes van Janine

Ellie Knol zei

Je bent me er een... Prachtig! En dan dacht ik dat ik erg was; loop ik bij de action naar dingen te zoeken met structuur, maakt niet uit wat... Ik kan beter thuis beter gaan kijken!

La Maison zei

Wat een verrassing kreeg k vanmorgen, dank je wel Miek voor de prachtige kaart.
En nu zie ik deze kaarten weer die je gemaakt hebt, je bent geweldig.

Lieve groet
Hermine

Helmi zei

Hoi Miek,
Die had ik nog niet gezien, erg leuk!
grt, Helmi

DEKAKADO zei

Oh, wat mooi!!
Allereerst de kaart die ik van jou kreeg via de post.
Hartstikke bedankt!! Dit is genieten.
En ook weer mooi, de kaarten op je blog.
Geweldig en een origineel idee.
Ik had zoiets wel eens met gekleurde sponzen gedaan.
Liefs, Marleen.

Jolette zei

Grappig idee!!!
Ziet er erg leuk uit.

Anneke zei

Wat is dit mooi, Miek! Je achtergronden zijn natuurlijk ook super, de boompjes staan er prachtig op! Superidee met die anti-slipmat!

Marian zei

Ja wat kan simpel toch ook mooi zijn he?

Hermien (Sproet) zei

Hoera, weer een échte Miek! En bedankt voor de prachtkaart die gisteren in mijn brievenbus landde, hij is erg mooi, ik zal tzt nog een fotootje plaatsen, nu even met de aandacht bij de kat...(17 jaar en stervend...)

Wilde natuurlijk wel alvast een bedankje plaatsen en zag nog weer een mooi idee voorbij komen!

Liefs, Sproet

jackie zei

Welcome. Thank you for your comment.

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

Wat een geweldig leuk idee.
ik vind ze helemaal leuk de kaartjes.
lieve groetjes Margarita

Rika zei

Wat een geweldig idee,
heel erg mooi!

Godelieve zei

Oh Miek dit is zo leuk!!! Waar zo'n anti-slip goed voor is :)
Allemaal leuke kaartjes, en weer inclusief jouw handschrift.
Leuke boompjes, de puntmuts ook!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...