zondag 3 april 2011

Stamping with trash.

Ik kan heel moeilijk iets weggooien . Overal zie ik wel iets in !
Een vleesschaaltje kan dan ineens een stempel worden . Toen ik het vleesschaaltje door de Big Shot haalde werden de vierkantjes weer net iets anders . Ik heb weer verschillende inkten uitgeprobeerd.


Een vleesschaaltje heeft 2 kanten .
2 voor de prijs van een::))

Leuke achtergrondjes en dan?

Poppy!

Beetje alcohol erbij

Beetje tekst erbij en klaar zijn 4 nieuwe ATC's.
Ik neem ze mee naar Zeist misschien wil er iemand ruilen.

Gesso op een vleesschaaltje kan ook.
Er kan zoveel.
Wasco en ecoline .
Hoeveel soorten vleesschaaltjes zijn er ?
Ik heb ook ooit gestempeld met de dop van een fles wijn die post vind je hier
.

19 opmerkingen:

Dymphie zei

een creatieve geest kan alles gebruiken, dat bewijs jij maar weer eens. Mooie atc's Miek.

Cynthia Schelzig zei

I had to laugh at your title....I use exactly the same plastic thing...ahh, I mean piece of trash,,,,to make little squares. You would love my box of "trash" that I use to make patterns, etc. I just Love your ATC´s...they turned out fabulously!

Groente en Fruittuin in Frankrijk zei

Leuke effecten en mooie ATC's! Iemand wil vast met je ruilen!

inge zei

je kan zo leuke dingen maken met materialen uit je omgeving , het nadeel is dat ik steeds meer begin te bewaren ;-)

Audrey zei

Geweldig!

Jeany zei

geweldig goed idee Mieke, en die doppen vd wijn ook, ik kan alleen nergens wijndoppen vinden met een reilefje erin ☺ maar je kaartjes zijn weer helemaal eeeeen Miekske!! Mooi!!

Hermien (Sproet) zei

prachtig! Toch wel heel creatief om in allerlei dingen weer nieuwe toepassingen te zien!

Ellie Knol zei

Geweldig idee!
The poppy again.. haha

Helmi zei

Ziet er weer fantastisch uit sis!

Petra Tillmann zei

Wat een mooie achtergronden heb je gemaakt! Super idee!

Marian zei

Grappig he? En dan er weer zoiets moois van weten te maken. Ik vind je super creatief!!

Jolette zei

Gewoonweg kei leuk!!!

DEKAKADO zei

Helemaal te gek.Zo mooi!!

Bianca Kalksma zei

Wat mooi! Wat een origineel creatief idee en wat een prachtige atc's heb je gemaakt! Super gave achtergrond!

lheurebleue zei

help! waarom heb ik dit nu gelezen. Ik kan al geen bankenveloppen, kleurige plastic zakjes, papieren zakken enz... weggooien en nu zie ik weer iets handigs ....

Yvonne zei

Geweldig leuk effect met deze gratis stempels! En je hebt er ook meteen weer prachtige kaarten mee gemaakt!
Groetjes van Yvon

Paulien zei

Super Miek, ik vind het zelf ook altijd leuk om met "afval" wat origineels te doen.
Erge mooie atc-tjes hoor!!! :-)

petra zei

Kijk, dat vind ik nu echt leuk om te lezen!! Van niks iets maken en gebruik maken van niet voor de hand liggende materialen. Ik geniet ervan! Thanks!
*noflike*avond!
Petra

Anneke zei

Wat een idee, met een vleesschaaltje :) Je maakte er wel prachtige ATC's mee!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...