vrijdag 2 september 2011

Handgeschept papier.

Op vakantie kwam ik in de winkel van het Aquarium, dat we bezocht hadden, een aanbieding tegen die je niet mag laten liggen! Een pakje handgeschept papier met enveloppen. Nooit laten liggen, zeker niet voor 2 euro! Was wel totaal verschoten maar allah :))


Maar wat doe ik ermee?
Maskeren, stencils erop, spray inkt, tekenen met zwarte pen.


Maar.
What now?
Te eenvoudig?



En wat doe ik met de enveloppen?
Misschien een leuk enveloppen mapje van maken?
Heb jij dat ook wel eens, dat je het echt even niet weet?

10 opmerkingen:

mariƫtte zei

mooi in z'n eenvoud! Niets meer mee doen zou ik zeggen!!

Cynthia Schelzig zei

mmmm looks like you found a great bargain with this paper...love your blue dot flower/trees:)

Anneke zei

Te eenvoudig? Veel hoeft er volgens mij niet meer bij hoor, is nu al heel mooi!
Ik heb ook wel een paar projectjes liggen waarmee ik 'vast' zit. Even wegleggen en dan komt de inspiratie vast wel een keer!

Anja zei

Less is more.....of.....misshien nog een tekstje? Mooie kleuren!

Yvonne zei

Heb ik dat ook wel eens dat ik het niet meer weet??? Uh, nou, geregeld eigenlijk wel! Maar er een volgende dag nog eens naar kijken helpt wel, of kijken of je een heel ander idee in heel andere richting kunt bedenken? En wat je kaart betreft, dat zit niet veel "vast zitten" in als ik er naar kijk, ziet er prima uit, volgens mij echt bijna klaar.
Groetjes van Yvon

Marian zei

De eenvoud maakt het weer heel mooi! Misschien jouw handgeschreven tekstjes erop?

Jeany zei

wat jij eenvoudig noemt noem ik prachtig, en wat een geluk met dat papier, gelijk had!!

Bianca Kalksma zei

Niets meer mee doen, tekstje rechtsonder en het is een ge wel dige kaart!!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is dit mooi Mieke op dat handgeschepte papier. Niets eenvoudig, juist zo mooi. De blauwe bloemetjes doen het geweldig.
Fijn weekend en groetjes
Marja

Riet Harikini zei

Mooie techniek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...