donderdag 14 oktober 2010

13 oktober 1958

Gister werd ik 52 jaar. Een dag als alle andere!
Met mijn klas ging ik wandelen in de Peel ! Het is daar prachtig. We gingen met een gids op zoek naar spinnen en wat zijn er veel verschillende spinnen !

Ook ontdekte ik een boom met een dierengezicht in de stam.

's Avonds kwam de familie op bezoek en kreeg ik onder andere van mijn zus Helmi het lang geheim gehouden cadeau uit Frankrijk . Een prachtige oude stempel met daarop het woord "controle".
Iedereen bedankt voor de kaarten en felecitaties via hyves en facebook .

6 opmerkingen:

Trudis zei

Nog gefeliciteerd Miek en wat een prachtige stempel heb je van je zus gekregen!
Groetjes van Trudis

Jolette zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!
Zo te zien heb je wel een gezellige dag gehad.
Leuke stempel heb je gekregen.

Godelieve zei

Gefeliciteerd Miek!!
Je hebt wel van je dag genoten zo te zien.
Wat een leuke stempel!

Anneke zei

Een supermooie stempel! Handig zo'n creatieve zus, die weet de leukste kadootjes te 'verzinnen'!

Helmi zei

Goed, het is eigenlijk ook nooit zo moeilijk om voor jouw een cadeau te kopen.
grt, Helmi

Anoniem zei

Hi Miek,
(nog)Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Leuk om deze blog te ontdekken... en bedankt dat je mij bent gaan volgen. :D
Fijn weekend!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...