zondag 26 oktober 2014

Retreat 2014 France Papillon.

Toevallig was er nog een plekje vrij op zaterdag bij de workshop van France Papillon !
Met heel veel zin naar Ede gereden .
Veel mensen uit blogland gezien.
EN bij een groepje zeer gezellige dames aan tafel gezeten. Trude, Sandra en Nancy leuk jullie te ontmoeten.

De ochtend hebben we besteed aan het maken van een boekje met coptic binding.
De middag hebben gewerkt aan de inhoud, haal eruit wat er in je zit. 
Mijn verwachtingspatroon was om een aantal nieuwe technieken/ materialen  te leren kennen.
Dat deden we maar dan anders.
Meer op de manier zoals ik zelf ben :)
Zoals France omschrijft:
In deel 2 van de dag ga je van een gecontroleerde manier van werken naar een vrije! Je werkt met inkt en ontdekt de bevrijdende mechanismen om jezelf vrij te laten Art Journalen.
Vertel je verhaal op een artsy manier! Ook hier gebruik je weer verschillende technieken.

Oke: 
mijn eigen ding doen.



France ik blijf je volgen . Kijk ook eens naar de Filmpjes van haar!
















6 opmerkingen:

Anneke zei

Prachtig. Ik kan mij voorstellen dat jij hebt genoten. Ik ook van kijken naar jouw werk. Groetjes Anneke.

Anneke zei

Lijkt me een hele toffe manier van werken, als je je niet strak aan een voorbeeld moet houden. Ik zie zoveel moois!

Helmi zei

Mooi, heb je de herfstvakantie toch fijn af kunnen sluiten. Vol inspiratie werken tot de kerstvakantie.

Marian zei

Mooie dingen en mooie kleuren. Heerlijk!

Joyce zei

Ziet er mooi uit! Helaas was ik te laat met inschrijven, anders had ik ook meegedaan. De coptische binding vind ik zelf erg leuk om te maken.

Bernardine zei

Het is een mooi boekje geworden Miek! En Trude ken ik (nog?) niet maar Sandra en Nancy zijn hartstikke gezellig, ik zat de volgende dag bij hen aan tafel :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...