dinsdag 17 juni 2014

Gelatos Loke A Like !



Je kunt er ook mee stempelen.
Stempel inkleuren, beetje water sprayen en afdrukken
Denk aan het soort papier waarop je werkt.
Om deze verf uit te smeren heb je niet al te poreus papier nodig.
Een laag gesso is ook goed.
Diverse kleuren combinaties zijn mogelijk.
met water uitsmeren of mengen met je vinger.

Je kunt ook kleur weghalen met stencils en water net als bij de Dylusion inkt.
En dan weer kleur toevoegen 

Voelen precies hetzelfde aan als gelatos, heerlijk zacht :)

10 kleuren en zwart en wit.


Creall Silky!



10 opmerkingen:

Jazzysofia zei

Tadaa! Onthulling! Dank voor de tip!!

Godelieve zei

Wat een vondst! Mogelijkheden genoeg weer!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Lolll....het mysterie is opgelost! Weet je wat voor mij de grootste eyeopener is? Dit heb ik in huis...vorig jaar in een speelgoedwinkel gekocht (voor het geld KON ik het NIET laten liggen: alleen nog nooit gebruikt. Daar zal vast verandering in gaan komen.
Dankjewel Miek!
groetjes, Alie :-)

Karin zei

Weer iets voor op mijn lijstje. Dank je wel voor de tip.

Dymphie zei

bedankt voor de tip!

Christine zei

Leuk alternatief en helemaal niet duur! Eens zoeken hier in Belgie!!
Liefs
Christine

Hermien (Sproet) zei

heeee!! Geweldige tip, mooie effecten, deze komen met stip op mijn verlanglijst...alhoewel, ik koop ze gewoon gelijk!! Dank!!

Jazzysofia zei

Ik heb ze nu een maand in huis en ze zijn heerlijk om samen met mijn dochtertje mee te spelen. Op kinderen hebben ze een enorm uitnodigend effect. Ze krijgt er niet genoeg van om er mee te werken. Ik ook niet. En ze gaan veel langer mee dan ik verwachtte.

Anneke zei

Jee, net de gelatos gekocht. Bedankt voor de tip. Groetjes Anneke.

Ellie Knol zei

Ik heb een aantal gelatos... vindt het niet echt waar voor mijn geld, zijn zo op :) .. moet toch eens gaan kijken naar dit product, het is niet vettig?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...