zondag 6 oktober 2013

Art Journey Challenge ATC

Vandaag doe ik weer eens mee met de Art Journey Challenge. Nummer 38 alweer. Maak een ATC.  Ik deed al eens eerder mee hier en hier. Maar ook hier en hier en hier .


De achtergrond heb ik gemaakt met de NEP-techniek  en met zelf gemaakte "inkt"

Verzamel lege kleur cartridges en doe ze in een pot met heet water.

Laten staan en dan overgieten in sprayfles. 

Deze spray inkt is niet heel sterk van kleur maar geeft in combinatie wel een mooi effect.

Ik heb de stempels van AJ uit 2011 gebruikt.
Hier zie je de achtergrond voordat  ik hem had bewerkt met distress inkt .




12 opmerkingen:

Bernardine zei

Goed idee! Dat van die printeri kt! Die ga ik onthouden!

lheurebleue zei

Mooi! En die printerinkttruc moet ik onthouden!

Rika zei

Prachtig Miek, mooie kleuren!

Riannerizanti.blogspot.nl zei

ho wat leuk bedankt voor de tip ga ik vast ook eens proberen. heel mooi is je kaartje.
Liefs Rianne

Willy zei

Wat een mooie ATC en wat een geweldige tip over je zelfgemaakte ink, bedankt!!

KarinsArtScrap zei

een prachtig ATC.
mooie kleurtjes Miekske.

groetjes karin

Marian zei

Wat een prachtige kaart en wat een super idee van de inkt!!

Anneke zei

Super tip! Je maakte een heel mooie ATC met die leuke nep techniek. Fijn dat je meedoet met de Art Journey challenge!

Dianne zei

Miek wat een ontzettend leuke techniek heb je gepost. Ik had het nog nooit gezien (of gedaan) maar ik ga het zeker proberen. Je hebt er ook een fantastische ATC mee gemaakt voor de Challenge. Leuk dat je meeodet trouwens, bedankt!Ook een goede tip is die van de lege kleurcartridges. Super!

gr. Dianne

Godelieve zei

Je komt weer erg origineel uit de hoek Miek, met je zelfgemaakte spray inkt en jouw NEP techniek. En het is een prachtige ATC geworden!!

Gerrina zei

Wat een goede tip! En een bijzonder mooie ATC; mooi dat blad zo! Groetjes, Gerrina

Anoniem zei

A brilliant idea, & your ATC is beautiful!
Alison x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...