maandag 30 september 2013

Ik ben er weer.

Ik had weer even een blogpauze ingelast. Soms moet je prioriteiten stellen en gaan andere zaken voor. Ik werk op een nieuwe school. Op deze school werken ze met grote groepen en 2 leerkrachten voor de groep. Voor mij een heerlijke uitdaging.
Recyclen is ook zo'n uitdaging. Tijdens een van de eerste handvaardigheidslessen hebben we oude hangmappen omgetoverd in bewaarmappen.

Het ijzer eraf gesneden

42 mappen

binnenkant wordt buitenkant 

bewerkt met toververf van V&D

rand eromheen

silhouetten knippen 

een pet wordt ineens een neus

je hebt jongens 


en meisjes :))
mijn lokaal



11 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een creatief idee en leuk uitgevoerd, het oppimpen van deze mappen!

Godelieve zei

De leerlingen boffen met zo'n creatieve juf!! Toffe mappen zijn het geworden!
Succes op de nieuwe school Miek!! De moeite waard om daarvoor een blogpauze in te lassen.

Marian zei

Dat ziet er weer heel erg leuk uit!

Rika zei

Wat een tof idee, die mappen zijn super!
ik ben al benieuwd naar verdere werken!

anncreatief zei

Wat een mooie creaties en prachtige kleuren super!
Liefs Anneke

Paper Creations by Shirley zei

Wonderful & creative folders for the students, your classroom looks great. It would be hard to have a full-time busy job and time for crafting and blogging. You are right we have to prioritize our time. Take care, Shirleyx

Karin zei

wow goed idee, ze zien er prachtig uit!

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Heel leuk idee die mappen op zoeen manier om te toveren.
Liefs Rianne

Willy zei

Welkom back, en wat een goed idee. De kinderen hebben prachtige creaties gemaakt!

Anneke zei

Leuk project, heel mooie gerecycleerde mappen!

Jeanine zei

Mooie mappen! Het ziet er een gezellig klaslokaal uit.

Groetjes,
Jeanine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...