vrijdag 11 februari 2011

Post, geheimschrift, poezie album, BEWAREN

Via twitter ontdekte ik het blog van "postparels" van Daphne van Mourik . Dit vind ik zo leuk . Mensen hebben toch altijd een bepaalde verbondenheid . Al is het maar omdat ze dezelfde dingen leuk vinden. Ook mijn zus Helmi heeft er een leuk bericht over gepost.
Ook ik ben meteen weer gaan "graven "in mijn bewaardozen . HEERLIJK . Brieven , dagboek , poeziealbum . Wat ben ik toch blij dat dit bewaard is gebleven.

één van de dozen met brieven en kaarten.

mijn poeziealbum en rechts mijn overvolle dagboek.

dit heb ik altijd een heel mooi versje gevonden .

heerlijk liefdesverklaringen ze zitten nog allemaal in het envelopje!

een van mijn geheimschriften.

En helaas ook verscheurde berichten . MAAR zit wel verscheurd en wel in het envelopje!!

Sinterklaasgedichten van mijn vader en moeder.

JOIE DE VIVRE

7 opmerkingen:

Anja zei

Leuk, ik zag het ook al bij Helmi en ik heb alles ook al tevoorschijn gehaald, ach....memories, lekker wegdromen naar vroegere tijden.

Cynthia Schelzig zei

wow, this is a super find isn´t it!!

Jolanda zei

heel gaaf dat je dit allemaal bewaard hebt.Mij zus doet het voor haar werk in archieven oude post bestuderen...van eeuwen oud...post is er altijd al geweest he,leuk!!

Anneke zei

Mijn poezie-albums ben ik 'kwijt' vind ik heel spijtig :(
Echte schatten, die bewaardozen! Die 'verscheurde' post is super!

Helmi zei

Hoi Miek,
We kunnen best goed archiveren, van wie zouden we dat hebben?????
grt, Helmi

Ellie Knol zei

Ik heb een berichtje op mijn blog die je wel even wilt zien, denk ik... kom je even kijken?

Anne Lodewijks zei

wat een heerlijk nostalgisch stukje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...