zondag 21 februari 2010

Snow drop ,zelf gemaakte stempel

In de nieuwe Art Specially stond een item over zelf je stempel gutsen van Eefke Moes.
Ik wist dat ik ergens in een verborgen ,ver weggestopt hoekje ,nog alle materialen hiervoor had liggen .Ik heb geen stempel van een sneeuwklokje dus aan de slag .

Tekening maken en die overbrengen op het graveerblok.

Dit was best wel moeilijk .De gutsjes van Artemio zijn super scherp .EN weg is weg!

Stempel is klaar ,nu op blok plakken .

Afdrukken met Adirondack Pesto

Inkleuren met Adirondack Citrus en Pesto

Kaartje op maat snijden en het is klaar .Misschien dat ik ga proberen de lijnen iets dunner te snijden.

6 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi! Ik ken het materiaal niet maar ik ga het ook eens proberen. Ben linoleum gewend!

Helmi zei

Hoi Miek,
Ook jij maakt er een lesje van. Een heel mooi stappenplan. Moet ik ook maar eens bij jou komen doen.

Terry zei

Heel erg mooi Miek!! Ook je volgende post is schitterend gedaan!!
Het word druk bij jou aan de tafel.......

Femmy zei

prachtig zeg!!!

Christa zei

Helemaal geweldig!!! Zijn ze bij je te bestellen??? ;o)

Godelieve zei

Prachtig Miek!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...