vrijdag 11 november 2011

11devande11de2011

Jaha ,ik zit hier heerlijk achter mijn pctje te genieten van al het moois dat er te zien is.
En op de achtergrond carnavalsmuziek want hier in het dorp is vanmorgen om 11.11 uur het carnavalsseizoen geopend!
 Ik vind carnaval leuk maar hier heb ik niks mee.
 Dan maar een kaartje maken:) 
Maar wat????
iets met colorwash en embossingpoeder
OF

iets met lyrakrijt
OF

een fresco
OF

een andere kleur fresco
OF

iets met 3-d moldingpaste

OF

een batikkaart

bij gebrek aan een idee kijk ik altijd in de doos waar ik alle workshops van Eefke in bewaar .
alle kaarten hierboven komen uit deze doos.

OF
doe ik eens gek
op
11-11-11
en ga voor het laatst dit jaar het gras maaien?



9 opmerkingen:

Jeany zei

hahaa, ik lig dubbel, enig logje en wat een pracht werk laat je zien. Mijn mannetje (zit in karnavals kapel) gaat morgen met zijn bende sinteklaahaas inhalen, als swatte piet. ☺ Ook karnaval. ☺

iene zei

wat heerlijk, zoveel kaarten in voorraad. Vooral de frescokaarten vind ik erg mooi.
succes met het gras(ook groen)
groetjes,imke

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Miek wat een leuk verslag en wat een enorme creativiteit. Prachtige technieken en kleuren laat je zien. Ben van veel werk echt weg van.Stuk voor stuk schitterend.
Fijn weekend en groetjes
Marja

Heavens2Betsy zei

All amazingly beautifully inspired pieces. penny

Marian zei

ooooo wat een keus en vooral een moeilijke keus en alle kleuren en structuren zijn zo mooi!!

Godelieve zei

Om van te snoepen, zoooo mooi!!! Alleen al naar deze mooie kleuren en structuren kijken is een feest!

DEKAKADO zei

Hij is leuk en grappig. Wat heb je mooie spullen in die doos. Jammer zo in het donker. Te mooi voor in de doos.

petra zei

Ik ben benieuwd wat je uiteindelijk gekozen hebt. Het gras gemaaid en daarmee iets gemaakt misschien?
noflik weekend!

Jolette zei

Prachtig Miek...lijkt me heerlijk om zo'n mooie gevulde doos te hebben....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...